zeepier-op-leka-2024.reismee.nl

Welkom op onze Reisblog!

Hallo en welkom op onze reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens onze 2024 Visreis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we ons bevinden en waar we zijn geweest! Meer informatie over onszelf en de reis die we gaan maken vind je in het profiel.

Ook in 2024 vertrekt ons reisgezelschap weer voor een visvakantie naar het Noorse eiland Leka. Dit keer gaan Rien, Rene, Reint, Wiegert en Dirk mee.

Het plan is dat we op 19 april 2024 van Amsterdam naar Trondheim vliegen (geplande aankomst 11:30 uur), vanaf het vliegveld daarna de trein (ca. 1,5 uur) nemen naar Steinkjer, vandaar dan de bus naar Namsos (ca 1,5 uur) en als laatste reistraject de snelle postboot van Namsos naar Leka (2,5 uur).

Volgens plan vertrekken we om 09:25 uur vanaf Schiphol en komen om 18:30 uur aan op Leka. Omdat we op vrijdag reizen hebben kunnen we een kleine vertraging tijdens de reis wel hebben omdat we op vrijdagen een herkansing hebben met het meest kritische deel van de reis, namelijk de snelle postboot. Die gaat namelijk op vrijdagen 2 keer vanaf Namsos naar Leka. Alleen komen we dan pas om 23:30 uur aan op Leka, maar nog wel steeds op dezelfde dag.

Oh ja, we hebben het met de GPS-plotter gecheckt en inderdaad vliegt de piloot met ruim 800 km/uur in een rechte lijn richting Trondheim.

Groetjes,

Dirk, Rene, Wiegert, Reint en Rien.